Obchodní a servisní podmínky
Úvodní
ustanovení
1.1. Tyto obchodní podmínky jsou nedílnou součástí „Zadání požadavku
na opravu výrobku, Smlouvy o dílo“ (dále jen „Smlouvy“) mezi objednatelem
(„Zákazník“) a zhotovitelem, společností Doc.Phone s.r.o., se sídlem Lidická
700/19, 602 00, Brno, IČ:14256100, zapsané v obchodním rejstříku vedeném
Krajským soudem v Brně, oddíl C, spisová značka 128616 (dále jen „servis“ nebo
„MagicPhone“). Obchodní podmínky jsou platné pro všechny pobočky společnosti a
to i v případě, že jsou provozovány jinými podnikatelskými subjekty.
Prodávající
poskytne kupujícímu servisní službu po předešlé dohodě. Obchodní podmínky a
jejich plné znění jsou k nalezení na internetových stránkách prodávajícího
wwwmagicphone.cz. Rovněž jsou tyto podmínky k nahlédnutí na kamenné pobočce.
1.2. Smlouvu lze uzavřít písemně nebo ústně, či zasláním zboží k
opravě. Písemnou formou se rozumí zhotovitelem podepsaný doklad o přijetí
zařízení k provedení servisního úkonu („Zadání požadavku na opravu výrobku“),
nebo předáním zařízení třetí osobě k přepravě za účelem provedení servisního
zásahu.
1.3. V případě, že je zařízení předáno k provedení servisního zásahu
zhotoviteli, platí, že zákazník plně a bez výhrad akceptuje tyto Obchodní a
Servisní podmínky.
Obecné servisní podmínky
2.1. Zhotovitel v žádném případě neručí za data uložená na datových médiích a
zařízení zákazníka.
2.2. Při provádění servisních úkonů na zařízení zákazníka je
nutné, aby zákazník na přístroji odblokoval zámek obrazovky, kód, heslo, gesto,
otisk prstu, Apple ID/TouchID kód atd., případně předal tyto informace
prokazatelnou formou zhotoviteli. V případě blokovaného zařízení není možné
provést plnohodnotné testování zákazníkova zařízení a oprava může být zdržena,
pozastavena nebo zrušena. Zhotovitel nenese odpovědnost za blokovaná zařízení.
2.3. Uzavřenou Smlouvou souhlasí zákazník s provedením
servisního úkonu na svém zařízení a bere na vědomí a v plném rozsahu akceptuje,
že závažnější servisní zásahy do hardware i software jsou nevratné, nelze je
obnovit, vrátit zpět ani uvést do původního stavu bez ohledu na
funkčnost/nefunkčnost zařízení jako celku.
2.4. Při převzetí opraveného zařízení je zákazník povinen si
zkontrolovat vnější stav zařízení, na pozdější reklamaci nebude brán zřetel.
2.5 Na provedený servisní úkon je poskytována záruka dle zákona
(s výjimkou oprav základních desek, kde je poskytována záruka 3 měsíce) od
převzetí zákazníkem (v případě kratší délky záruky u vybraných dílů/servisních
úkonů je zákazník informován). Projeví-li se během této doby na zákazníkově
přístroji jiná závada, než jaká byla servisem opravena, servis nenese
odpovědnost za její odstranění.
2.6 Záruční doba na baterie je 24 měsíců, jako na ostatní
náhradní díly. Tato záruka se však nevztahuje na „živostnost“
baterie, tudíž na pokles kapacity, která je způsobena běžným používáním. Záruka na živostnost baterie je 6 měsíců.
2.7. Objednatel souhlasí pro případy nedostatku náhradních dílů
s prodloužením předpokládaného termínu opravy na dobu nezbytně nutnou.
2.8. Objednatel souhlasí v případě nutnosti (např. speciální typ
opravy) se zasláním k externímu partnerovi, který opravu provede.
2.9. Zhotovitel v rámci opravy zařízení provede ekologickou
likvidaci vyměněných vadných dílů na vlastní náklady. Vadné díly budou
objednateli vráceny, vyžádá-li si je při zadání Smlouvy, nejpozději však v
momentě převzetí hotového servisního úkonu zpět.
Omezení ručení zhotovitele
3.1. Zhotovitel, i přesto, že není výrobce a distributor náhradních dílů,
částečně ručí (dle zákona) za vyměněné díly a opravy na základní desce
zařízení. Pokud se na zařízení provede servisní úkon, přístroj se opraví po
dohodě se zákazníkem, drží servis záruku na tuto provedenou práci. Je však
možné, že zařízení může mít skryté vady, za které servis nebere a nenese žádnou
odpovědnost a tudíž nevzniká nárok na případnou reklamaci ani náhradu možných
skrytých vad a poškození.
3.2. Zhotovitel neručí za jakékoliv problémy zaviněné neodbornou
manipulací, instalací hardwarových dílů či produktů nebo software, včetně
operačních systémů instalovaných zákazníkem do zařízení, či zařízení
předávaného k provedení servisního úkonu a není rovněž zodpovědný za jejich
funkčnost.
3.3. Zhotovitel neručí za skryté vady výrobku nebo závady a
jejich důsledky způsobené zákazníkem nebo používání v rozporu s návodem od
výrobce zařízení. Dále za případná zhoršení již existujících vad výrobku, které
existovaly (mohly existovat) před přijetím zakázky a vedly k znefunkčnění
zařízení, byť částečně jednotlivé komponenty nebo jako celku.
3.4. Servis může odmítnout výměny náhradních dílů poskytnuté
zákazníkem.
3.5. Objednatel bere na vědomí, že oprava poškozených
zobrazovacích panelů/displejů, základních desek a komponent zařízení se závadou
jednotlivých funkcí/funkčních celků je velmi technicky náročný a mnohdy
nevratný proces a že oprava nemusí být úspěšně provedena a zařízení se může
během realizace Smlouvy, servisního úkonu stát neopravitelné/znefunkčněné.
Tudíž zhotovitel za takovéto poškození nemůže nést odpovědnost, jelikož k
poškození zařízení došlo vlivem nepoužívání zařízení v souladu s návodem od
výrobce, tedy vznikem závady ze strany zákazníka (případně skrytá výrobní vada
v zařízení od výrobce).
3.6. Objednatel bere na vědomí, že u vadné základní desky, která
je vyměněna za repasovanou základní desku se zárukou 3 měsíce (SWAP základní
desky), není možné požadovat vrácení vadné základní desky po opravě zařízení,
jelikož vadná základní deska se výměnou stala majetkem zhotovitele, který
poskytl za takto vyměněnou základní desku výhodnější cenu, než je cena běžného
objednání dílu u výrobce.
3.7. V případě provedené záchrany dat u zákazníkova zařízení
zhotovitel nenese odpovědnost za přenesená data (funkčnost, kompletnost).
3.8. V době, po kterou je objednatel v prodlení s převzetím
servisované věci, přechází na objednatele nebezpečí ztráty, zničení, poškození
a nahodilé zkázy věci dle NOZ.
3.9. Objednatel souhlasí s tím, že zhotovitel může při přijetí
zařízení do servisu, v průběhu servisního úkonu atd. pořizovat fotodokumentaci
či videodokumentaci zařízení. Dále souhlasí s tím, že tato dokumentace může
sloužit k marketingové propagaci zhotovitele (bez použití osobních dat, údajů
dle GDPR).
3.10. Zhotovitel po provedení diagnostiky či opravy neručí za
voděodolnost/vodotěsnost (případně jiné IP krytí) zařízení.