Obchodní a servisní podmínky

Úvodní ustanovení
1.1. Tyto obchodní podmínky jsou nedílnou součástí „Zadání požadavku na opravu výrobku, Smlouvy o dílo“ (dále jen „Smlouvy“) mezi objednatelem („Zákazník“) a zhotovitelem, společností Doc.Phone s.r.o., se sídlem Lidická 700/19, 602 00, Brno, IČ:14256100, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně, oddíl C, spisová značka 128616 (dále jen „servis“ nebo „MagicPhone“). Obchodní podmínky jsou platné pro všechny pobočky společnosti a to i v případě, že jsou provozovány jinými podnikatelskými subjekty.

Prodávající poskytne kupujícímu servisní službu po předešlé dohodě. Obchodní podmínky a jejich plné znění jsou k nalezení na internetových stránkách prodávajícího wwwmagicphone.cz. Rovněž jsou tyto podmínky k nahlédnutí na kamenné  pobočce.

1.2. Smlouvu lze uzavřít písemně nebo ústně, či zasláním zboží k opravě. Písemnou formou se rozumí zhotovitelem podepsaný doklad o přijetí zařízení k provedení servisního úkonu („Zadání požadavku na opravu výrobku“), nebo předáním zařízení třetí osobě k přepravě za účelem provedení servisního zásahu.

1.3. V případě, že je zařízení předáno k provedení servisního zásahu zhotoviteli, platí, že zákazník plně a bez výhrad akceptuje tyto Obchodní a Servisní podmínky.

Obecné servisní podmínky
2.1. Zhotovitel v žádném případě neručí za data uložená na datových médiích a zařízení zákazníka.

2.2. Při provádění servisních úkonů na zařízení zákazníka je nutné, aby zákazník na přístroji odblokoval zámek obrazovky, kód, heslo, gesto, otisk prstu, Apple ID/TouchID kód atd., případně předal tyto informace prokazatelnou formou zhotoviteli. V případě blokovaného zařízení není možné provést plnohodnotné testování zákazníkova zařízení a oprava může být zdržena, pozastavena nebo zrušena. Zhotovitel nenese odpovědnost za blokovaná zařízení.

2.3. Uzavřenou Smlouvou souhlasí zákazník s provedením servisního úkonu na svém zařízení a bere na vědomí a v plném rozsahu akceptuje, že závažnější servisní zásahy do hardware i software jsou nevratné, nelze je obnovit, vrátit zpět ani uvést do původního stavu bez ohledu na funkčnost/nefunkčnost zařízení jako celku.

2.4. Při převzetí opraveného zařízení je zákazník povinen si zkontrolovat vnější stav zařízení, na pozdější reklamaci nebude brán zřetel.

2.5 Na provedený servisní úkon je poskytována záruka dle zákona (s výjimkou oprav základních desek, kde je poskytována záruka 3 měsíce) od převzetí zákazníkem (v případě kratší délky záruky u vybraných dílů/servisních úkonů je zákazník informován). Projeví-li se během této doby na zákazníkově přístroji jiná závada, než jaká byla servisem opravena, servis nenese odpovědnost za její odstranění.

2.6 Záruční doba na baterie je 24 měsíců, jako na ostatní náhradní díly. Tato záruka se však nevztahuje na „živostnost“ baterie, tudíž na pokles kapacity, která je způsobena běžným používáním. Záruka na živostnost baterie je 6 měsíců.

2.7. Objednatel souhlasí pro případy nedostatku náhradních dílů s prodloužením předpokládaného termínu opravy na dobu nezbytně nutnou.

2.8. Objednatel souhlasí v případě nutnosti (např. speciální typ opravy) se zasláním k externímu partnerovi, který opravu provede.

2.9. Zhotovitel v rámci opravy zařízení provede ekologickou likvidaci vyměněných vadných dílů na vlastní náklady. Vadné díly budou objednateli vráceny, vyžádá-li si je při zadání Smlouvy, nejpozději však v momentě převzetí hotového servisního úkonu zpět.

Omezení ručení zhotovitele
3.1. Zhotovitel, i přesto, že není výrobce a distributor náhradních dílů, částečně ručí (dle zákona) za vyměněné díly a opravy na základní desce zařízení. Pokud se na zařízení provede servisní úkon, přístroj se opraví po dohodě se zákazníkem, drží servis záruku na tuto provedenou práci. Je však možné, že zařízení může mít skryté vady, za které servis nebere a nenese žádnou odpovědnost a tudíž nevzniká nárok na případnou reklamaci ani náhradu možných skrytých vad a poškození.

3.2. Zhotovitel neručí za jakékoliv problémy zaviněné neodbornou manipulací, instalací hardwarových dílů či produktů nebo software, včetně operačních systémů instalovaných zákazníkem do zařízení, či zařízení předávaného k provedení servisního úkonu a není rovněž zodpovědný za jejich funkčnost.

3.3. Zhotovitel neručí za skryté vady výrobku nebo závady a jejich důsledky způsobené zákazníkem nebo používání v rozporu s návodem od výrobce zařízení. Dále za případná zhoršení již existujících vad výrobku, které existovaly (mohly existovat) před přijetím zakázky a vedly k znefunkčnění zařízení, byť částečně jednotlivé komponenty nebo jako celku.

3.4. Servis může odmítnout výměny náhradních dílů poskytnuté zákazníkem.

3.5. Objednatel bere na vědomí, že oprava poškozených zobrazovacích panelů/displejů, základních desek a komponent zařízení se závadou jednotlivých funkcí/funkčních celků je velmi technicky náročný a mnohdy nevratný proces a že oprava nemusí být úspěšně provedena a zařízení se může během realizace Smlouvy, servisního úkonu stát neopravitelné/znefunkčněné. Tudíž zhotovitel za takovéto poškození nemůže nést odpovědnost, jelikož k poškození zařízení došlo vlivem nepoužívání zařízení v souladu s návodem od výrobce, tedy vznikem závady ze strany zákazníka (případně skrytá výrobní vada v zařízení od výrobce).

3.6. Objednatel bere na vědomí, že u vadné základní desky, která je vyměněna za repasovanou základní desku se zárukou 3 měsíce (SWAP základní desky), není možné požadovat vrácení vadné základní desky po opravě zařízení, jelikož vadná základní deska se výměnou stala majetkem zhotovitele, který poskytl za takto vyměněnou základní desku výhodnější cenu, než je cena běžného objednání dílu u výrobce.

3.7. V případě provedené záchrany dat u zákazníkova zařízení zhotovitel nenese odpovědnost za přenesená data (funkčnost, kompletnost).

3.8. V době, po kterou je objednatel v prodlení s převzetím servisované věci, přechází na objednatele nebezpečí ztráty, zničení, poškození a nahodilé zkázy věci dle NOZ.

3.9. Objednatel souhlasí s tím, že zhotovitel může při přijetí zařízení do servisu, v průběhu servisního úkonu atd. pořizovat fotodokumentaci či videodokumentaci zařízení. Dále souhlasí s tím, že tato dokumentace může sloužit k marketingové propagaci zhotovitele (bez použití osobních dat, údajů dle GDPR).

3.10. Zhotovitel po provedení diagnostiky či opravy neručí za voděodolnost/vodotěsnost (případně jiné IP krytí) zařízení.

cs_CZ